Acest site foloseste cookie. Navigand in continuare, iti exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

TERMENI SI CONDITII

Accesul si utilizarea site-ului www.ismart.ro sunt supuse acceptarii unei serii de termeni si conditii prezentate in randurile ce urmeaza. Va invitam sa luati la cunostinta termenii si conditiile noastre, pentru o colaborare eficienta.

Compania AUTOMATECH ONLINE SRL isi rezerva dreptul de a aduce modificari acestor prevederi, fara nicio consemnare prealabila.

Vizitand si utilizand acest website, acceptati automat termenii si conditiile de mai jos. In cazul clientilor persoane juridice, termenii si conditiile de mai jos vor tine loc de contract.

Va rugam verificati integritatea fizica a coletelor si integritatea continutului in momentul in care le primiti de la courier in prezenta curierului. Cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. Reclamatiile se fac doar pe mail la info@ismart.ro. In caz de probleme cu integritatea coletului va rugam sa atasati si poze.

Preturile produselor aduse pe comanda se poate modifica in functie de cursul valutar de la data inportului.

Ne rezervam dreptul de a anula comenzile a caror produse sau servicii au preturile afisate eronat, daca produsul nu este in stoc si nu se mai poate achizitiona de la producator/distibuitor.

Caracteristicile tehnice prezentate in site pot contine mici inadvertente. Pozele pot fi informative, continutul pachetului poate fi modificat de catre producator fara sa anunte.

Nu ne asumam modificarile la specificatii, continutul pachetului sau forma facute de catre producator.

Firma AUTOMATECH ONLINE SRL si furnizorii sai colaboratori nu se fac raspunzatoari pentru eventualele greseli de tiparire sau redactare a listei de preturi, a descrierilor tehnice, de imagine etc. In anumite conditii, daca preturile produselor sau caracteristicile acestora au fost publicate gresit pe site sau introduse in mod eronat, in baza de date, firma isi rezerva dreptul de a anula comanda sau livrarea produslui si de a anunta, in timp util, clientul de eroarea intervenita.

Livrarea produselor comercializate se efectueaza prin intermediul companiei de curierat rapid Urgent Cargus.

Toate produsele sunt noi, vin insotite de accesoriile oferite de catre producator, in ambalaj original si sunt insotite de Factura fiscala.

Timpul de livrare a produselor, daca sunt in stoc, este de 24-48 ore depinzand de zonele unde trebuie trimise si de conditiile meteo. Daca produsele dorite nu sunt in stoc, se vor livra la un termen ulterior – veti primi un mail/telefon de instiintare.

Nu ne asumam schimbarea modelului sau scoaterea lui din fabricatie de catre producator, in caz de precomanda se anuleaza comanda si, daca s-a achitat in avans, se vor returna sumele achitate, integral.

Comenzile primite pana la ora 15.00 (daca sunt in stoc), se vor procesa si trimite in aceeasi zi. Dupa aceasta ora, se vor expedia in ziua urmatoare.

Comenzile vor fi livrate in limita stocului disponibil si in ordinea primirii acestora. Precomenzile au intaietate.

Lipsa unor produse, certificatului de garantie, neconcordanta intre seriile aparatului si cea de pe certificatul de garantie se pot reclama in maxim 24 de ore de la primirea produsului.

Stocurile produselor si preturile acestora din magazinul online se actualizeaza periodic, pentru a fi cat mai reale, dar pot aparea discrepante intre stocul real si cel afisat. Astfel Automatech Online nu poate garanta disponibilitatea in stocuri a tuturor produselor afisate, uneori acestea fiind vandute in interval de cateva minute. Ne rezervam dreptul de a nu onora o anumita comanda in cazul in care respectivul produs dispare din oferta curenta, nu este in stoc.

In cazul in care produsele nu se pot livra, clientul poate cere returnarea imediata a sumelor incasate deja, dar nu si alte despagubiri. Valoarea maxima a obligatiilor magazinului ,fata de orice client, in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este valoarea sumelor incasate de magazin de la acest client.

CONDITII DE RETURNARE A PRODUSELOR

Termenul de Retragere din contract – persoane fizice – 14 zile calendaristice.

Termenul de Retragere din contract – persoane juridice – 48 ore.

In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost trimise Clientului, in ambalajul original,cu etichetele inițiale intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit. Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de Client.

In conformitate cu legea in vigoare, Automatech Online isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor nu sunt susceptibile a fi returnate. Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set.

In cazul in care o comanda la care s-a oferit produs cadou este returnata integral, clientul este obligat sa returneze si produsul cadou in starea lui originala, nedeteriorata si nedesigilata.

Poti returna produsele in termen de 14 de zile calendaristice din momentul in care ti-au fost livrate de curier

Trimiterea coletului retur intra in sarcina clientului.

Puteti trimite coletul cu ce curier doriti, returul coletului cade in sarcina clientului ( atat predarea spre curier cat si plata transportului). Adresa de retur o aveti pe factura.

RECOMANDAM TRIMITEREA COLETELOR RETUR prin curierul agreat de noi .NU RASPUNDEM DE COLETELE TRIMISE CU ALT CURIER, NU RASPUNDEM DE COLETELE TRIMISE PE O ADRESA GRESITA CU DATE DE CONTACT GRESITE. .

Este necesar sa ambalati produsul/produsele foarte bine, coletul sa contina factura.

ESTE INTERZISA LIPIREA AWB-UL DIRECT PE ABALAJUL PRODUSULUI –  in acest caz produsul nu se accepta pentru retur.

Toate produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit atat estetic cat si igienic. Trebuie sa returnezi produsele in ambalajul original, insotite de etichetele initiale, intacte, certificatul de garantie in original si toate documentele cu care ti-au fost livrate.

De asemenea, daca produsele livrate au fost insotite de eventuale cadouri, la retur trebuie sa returnezi si cadourile.

Daca s-au achizitionat mai multe produse de acelasi fel si le returnezi pe toate, doar unul din produse poate fi desigilat.

Nu se accepta retururi daca produsele indeplinesc cel putin una din conditiile de mai jos:

– au fost efectuate interventii neautorizate asupra produsului;

-au dezlipite foliile si etichetele montate de fabrica

– au urme de uzura sau folosire excesiva;

– zgarieturi, ciobituri, lovituri sau socuri mecanice/electrice;

– nu au toate accesorile primite in pachet;

– s-a facut orice tip de inscris pe cutia produsului;

– produsul a facut parte dintr-o comanda speciala, comanda speciala este aceea care nu face parte din stocul uzual al Furnizorului dar care poate fi livrat pe baza unei comenzi ferme si plata unui avans.

Daca doriti sa returnati un PRODUS SMART este obligatoriu sa il stergeti din aplicatia cu care a fost sincronizat. Nerespectarea acestei conditii duce la refuzul returului.

In conformitate cu Ordonanta de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, Clientul are urmaroarele drepturi si obligatii referitoare la retragerea din contractul incheiat la distanta:

Clientul are dreptul ca, inainte de expirarea perioadei de retragere, sa se retraga din contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de Client.

Clientul se obliga sa returneze doar acele produse care sunt in aceeasi stare in care au fost livrate (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Automatech Online va rambursa Clientului contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile de la data primirii produsului.

Va recomandam ca produsele sa fie returnate in ambalajul original (pentru a putea asigura revanzarea produsului si a asigura protejarea lor in timpul transportului) si insotite de toate documentele si accesoriile expediate (factura, certificat de garantie, manual de utilizare). Ambalajul ,produsul si accesoriile primite (respectiv cadouri daca e cazul),trebuie sa se prezinte atat estetic cat si tehnic exact ca si cum l-ati primit. In caz contrar returnarea produselor nu se mai poate efectua.

Taxele de returnare a produsului cad in sarcina clientului.

Coletele trimise cu ramburs, in scopul returnarii banilor, nu vor fi luate in considerare.

Automatech Online va restitui contravaloarea produselor in termen de maxim 14 de zile calendaristice din momentul returnarii produsului.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial, O G 34/2014 art 14 alineatul 3, (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand, care poate merge pana la 50% din valoare sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Evaluarea produsului deteriorat, returnat de catre client in cele 14 zile legale, se face in maxim 7 zile lucratoare.

Garantia se executa la sediul firmei si implica repararea sau inlocuirea produselor defecte. Conditiile de garantie sunt in concordanta cu legislatia actuala – Legea 449/2003 si O.G. 21/1992.La solicitarea garantiei clientul este obligat sa prezinte produsele in ambalajul original, impreuna cu accesoriile suplimentare, copia facturii fiscale si certificatul de garantie. In conditiile in care clientul nu prezinta aceste documente complementare, firma isi rezerva dreptul de a returna produsul solicitantului si de a nu solutiona garantia. Produsele care prezinta zgarieturi, lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau deteriorate, etichete sau sigilii modificate sau dezlipite, produsele folosite in conditii necorespunzatoare, produsele care prezinta setari si instalari incorecte, produsele care au fost conectate la surse defecte sau la prize fara impamantare si produsele care s-au deteriorat in urma patrunderii de lichide, de metale sau substante chimice in interiorul componentelor, nu prezinta subiectul garantiei, ele urmand a fi respinse de catre departamentul de garantii. Punerea in functiune sau instalarea realizate de catre persoane neavizate conduc la pierderea valabilitatii garantiei. De la preluarea produsului in service si pana la returnarea acestuia, termenul de solutionare al garantiei este de 15 zile. Plata transportului in cazul produselor trimise tur-retur ii revine in totalitate clientului ca obligativitate.

Daca un produs cu garantie valabila nu se poate repara in termen legal de maxim 15 zile calendaristice ( aceasta perioada poate diferi daca ne aflam in perioade cu sarbatori legale sau firmele de curier nu lucreaza din mai multe motive cum ar fi cele meteorologice ),se va inlocui cu un alt produs similar daca e in stoc sau cu altul cu specificatii asemanatoare iar in cazul in care exista vreo diferenta de pret, aceasta va fii discutata cu respectivul client, urmand ca expedierea coletului sa fie facuta in urma acordului scris al acestuia.

In cazul in care niciuna din variantele de mai sus nu pot fi indeplinite, se va recurge la restituirea banilor catre client.

Procesul verbal de receptie in service se face pe baza awb-ului cu data inscrisa pe documentul de transport la primirea in unitatea service.

Indatoririle ce revin departamentului de service nu includ urmatoarele sarcini/obligativitati: cheltuielile de transport de la client la centru de service si inapoi; cheltuielile de deplasare- in cazul in care echipa este solicitata de catre client la locul instalatiei. Pentru firmele din aceeasi arie de activitate care au semnat un contract cu firma AUTOMATECH ONLINE SRL, operatiunile de service nu includ alte operatiuni in afara de schimbul de piese pe perioada garantiei, toate costurile celorlalte operatiuni fiind suportate de firma din aceeasi bransa de activitate.

-Firma detine titlul de proprietar al site-ului www.ismart.ro , atestat printr-un act doveditor care ii ofera protectie legislativa, prin legea drepturilor de autor . AUTOMATECH ONLINE SRL si furnizorii sai sunt unicii proprietari ai site-ului, intregul continut al acestuia – imagini, idei, texte, grafica, design, simboluri, elemente de grafica WEB, scripturi, programe si alte date – fiind interzis pentru utilizare. Abuzul si folosirea fara acordul firmei AUTOMATECH ONLINE SRL, a elementelor din site este o actiune ilegala si se pedepseste conform legilor in vigoare.

Comanda pe site:

Pentru a putea realiza o comanda pe site-ul firmei AUTOMATECH ONLINE SRL trebuie sa realizati urmatoarea etapa: sa va inregistrati, folosind o adresa de e-mail valida.In cazul in care sunteti deja inregistrat, vi se solicita actualizarea datelor cu caracter personal (datele dumneavoastra de contact si adresa de livrare) in sectiunea contul meu, inainte de a efectua o comanda noua. Selectati produsul dorit si apoi apasati pe comanda Adauga in Cos. Produsul va fi adaugat unei listei de produse ce urmeaza a fi comandate. Pentru vizualizarea listei puteti accesa cosul de cumparaturi. Aveti posibilitatea de a vizualiza si istoricul comenzilor efectuate, in sectiunea istoric comenzi.

Comanda telefonica:

Pentru a efectua o comanda prin intermediul telefonului, puteti accesa urmatoarele numere de telefon, intre orele 8:00 si 16:30, de luni pana vineri: Telefon: 0766.068.200 Valoarea minima a comenzii este de 100 de RON.

Efectuarea platii:

Aveti la dispozitie urmatoarele variante de a achita comenzile:

1. Prin virament bancar (ordin de plata).

Pentru aceasta modalitate de plata va solicitam sa ne instiintati pentru trimiterea facturii proforme.Livrarea comenzii se efectueaza numai dupa ce intreaga suma a intrat in contul AUTOMATECH ONLINE SRL

2. Prin credit bancar

Clientii firmei pot apela la institutiile bancare in vederea obtinerii unui credit. Firma AUTOMATECH ONLINE SRL nu functioneaza in domeniu de activitate creditare, nu poate acorda rate, credite sau alte facilitati de plata, ea solicitand plata integrala.

3. Prin ramburs, la curier, odata cu livrarea produsului.

Modalitati de livrare

Suma minima a unei comenzi este de 100 de RON, iar livrarea se face in functie de alegerea clientului, direct de la sediu ( de la depozitul firmei) sau prin serviciul de curierat rapid. Livrarea comenzii, pentru produsele existente in stoc, se realizeaza intr-un interval de 24h-48h , in functie de preferintele clientului. Pentru produsele care necesita o comanda la producatori si nu sunt existente in stoc, livrarile sunt confirmate telefonic beneficiarului. Pentru alte informatii referitoare la modalitatile de livrare a comenzilor va puteti adresa la telefon : 0766.068.200 *Livrarea marfii beneficiaza de asigurare in conditiile specificate de serviciul de curierat rapid utilizat.